Khamis, 13 Disember 2007

lestari history --- our 1st step ---

Impian menubuhkan sebuah syarikat ICT [entreprise jea dulu.. :-) ] telah dirancang sekian lame dgn mengambil kira pros n cons antara aku n farid @ blankqo. banyk mende ktorg discuss tp ape yg pasti jarang nk keep in our note.. huhu..(that was our mistake) tp itu semua lumrah biz yg mne aku ni kadang-kadang byk men jgk.. tp yg pntg aku ni over + dlm hal2 melibatkn biz or cari sumber rezki.. bak kate org "rezki tu kalu de usaha dapt la kite"..

1st step yg ktorg wat seingat aku before nk open company aku kne pikir ape yg kte leh tawarkn kt audience @ client based on our minat @ expertise.. so kte ttp ngan plan asal yg mne ktorg akan tawarkn perkhidmatan dlm bidang ICT.. bidang yg mmg de potensi yg luas in our country market n oversea market.. for ur information.. kali n ktorg keep in our note laaa.. so far our progress mse tu mmg slow ngan keadaan study lg mse tu(final year project), projek TEKUN(on development), n bla bla bla. byk mende kne pkir mse tu.. tp ktorg still tabah dlm mengharungi liku-liku perjlnan sebuah entreprenuer muda la katekn.. time mude2 ni bgus klu nk cube jd entreprenuer ICT atleast dpt experience yg kte xdpt rse klu kte kje ngan org.. "susah senang itu satu kehidupan" .. ;-)

bersambung...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

3rd choice : D'Maya.. mcm nama butik kecantikan kn..heee.. jangan marah..gurau2..peaceee..